Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eclipse ESPL - Tori`s ESPL Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da blir det vell svart.... Regner med å ha panseret til onsdag, tipper det kommer til å se jævlig rått ut. hehe
    CARBON <3

Comment

Javell::: Påtide med en update? eller hva?

Har nå fått panseret, og fått pussa ned front/bak fanger sånn at de er klar til lakking! Jobber med dørene og bagasjeroms luken!
      Stolene kommer iløpet av uka!

Comment

ser nå at det blir utrolig kult med svarte speil og svarte detalier ellers på bilen! blir nok kult det der ja! kul farge og kledde panseret godt!
        "du må skru ned bassen før butikken raser sammen"

Comment

Front, bak og intriør ferdig lakka! Montering på søndag!
          Håper det blir bra!

Gjenstår: Bagasjeroms luken + litt småting!

Comment

må si jeg liker dette prosjektet godt

har selv veldi lyst på eclipse, enna funnet en som hadde falt ismak:P
            If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell .

nåværende bil
            Nissan 200sx s14 1994m med litt stæsj,

Comment

Kjekt å høra at folk faktisk liger tråden :P Gir meg pågangsmot gjennom harde tider.. hehe

Påtide med en UPDATE: (uten bilder denne gang)

Har fått montert alt av intriør utenom deksler over forsterkere og dørene....
              Montert bakfanger, lykter, dashbord instrumenter++++

Gjenstår:
              Få fikset registerreimen sånn at den går på korrekt tenning :P (en tann feil :/ )
              Få bagasjeroms luken ferdig med høytalere i
              Få dørene ferdig tilpassa, da disse ikke passe 100% dessverre!
              Feste basskassa skikkelig
              EU kontroll

UT Å KJØRE hehe

Comment

Ut og knips flere bilder

Comment

Sykt prosjekt dette! Fargen er helt rå og panseret er virkelig prikken over i'en på denne bilen.
                  Og kunne se ut som det kommer til å trykke helt greit også
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Javell, påtide med litt bilder..
                    Får klare dere med iphone kvalitet for idag :P Skal ta bilder med nikon kameraet imorra da jeg ganske sikkert får stolene

Comment

Well, Well!!! Klar for en litt bedre oppdatering?
                      Her er bilder av bilen med front fanger, panser, lykter montert! + seter
                      Litt trist er at jeg vil måtte modifisere dørene + jobber med bagasjeroms luken!
                      Regner med å ta min første kjøretur til nestehelg! SØNDAG <3

Polerte lyktene da de var jævlig stygge før! Litt foranding

Comment

Mangler bare klistremerkene og vinga nå så har du en Fast and Furious bil

[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Er ikke samme farge, panser, bodykit, osv osv

Comment

hehe... Betalte 1300kr for begge ink frakt, derfor ble de blå!
                            Hadde planer om å farge de når jeg fekk de, men personlig føler jeg faktisk litt at de passer ganske bra inn i bilen... ?
                            Har jeg jævlig dårlig smak kanskje?
                            Hva tenker folk om fargene på stolene? :P

Comment

Jeg tør å påstå at de setene mismatcher resten av bilen.
                              De burde hatt grønt i stedet for blått, da det passer inn i konseptet du kjører på bilen

(En annen ting: hva med hvite blinkers i fanger og skjermer? Eller er det et ikke-tema? )
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Grunnen til at jeg har beholdt de oransje er at baklyktene har endel oransj i seg... Dermed består alt av "lykter" med oransj...
                                Hadde kanskje vært penere med blankt?

Har hørt litt forskjelligt ang setene, så er veldig usikker på hva jeg skal gjøre

Comment

Working...
                                X